خدمات و پشتیبانی

واحد خدمات و پشتیبانی صندوق نسوز سدید، ارائه دهنده خدمات زیر برای مشتریان محترم می باشد:

بررسی دوره ای گاوصندوق و گریس کاری
  • نصب گاوصندوق به زمین و دیوار
  • حمل امن گاوصندوق به محل مشتری و جابجایی آن در طبقات
  • تعمیر گاوصندوق درصورت اقدام به تخریب و سرقت گاوصندوق
  • بازگشایی درب گاوصندوق در صورت فراموشی رمز و مفقود شدن کلید گاوصندوق

درصورت نیاز به جابجایی گاوصندوق های نسوز سدید در خانه، محل کار و … داشته باشید، واحد خدمات و پشتیبانی سدید، در کوتاه ترین زمان و امن ترین روش، آماده خدمت رسانی هستند.

1) خدمات نصب گاوصندوق

بسیاری از محصولات سدید، امکان نصب به زمین و حتی دیوار را از طریق رول بولت‌های فولادی از داخل گاوصندوق دارند. در زمان خرید گاوصندوق و یا حتی بعد از خرید، می توانید با واحد خدمات و پشتیبانی سدید تماس گرفته و دراینصورت تکنسین های شرکت سدید، برای نصب گاوصندوق در سریع ترین زمان و با امن روش ممکن به محل اعزام خواهند شد.

برای افزایش امنیت گاوصندوق و همچنین جلوگیری از آسیب به بدنه و قفل در اثر شرایط محیطی، هنگام نصب گاوصندوق لازم است به نکات زیر توجه شود:

  • شرایط محل نصب گاوصندوق

محل نصب گاوصندوق بهتر است در محیطی باشد که رطوبت زیادی نداشته باشد و در معرض باران و برف نباشد. البته لازم به ذکر است که بدنه تمامی محصولات سدید، با رنگ الکترواستاتیک کوره ای باکیفیت رنگ شده و در مقابل خط و خش و زنگ زدگی، مقاومت بالایی دارد. ولی نباید فراموش کنید که قفل های الکترونیک ضدآب نبوده و ممکن است در صورت تداوم قرارگیری در معرض باران، ممکن است دچار مشکل شود.

  • امنیت محل نصب گاوصندوق

بهتر است گاوصندوق در محلی دور از دید افراد نصب شود. البته در طراحی گاوصندوق‌های سدید، زیبایی جزو ملاک های مهم آن است و درصورتیکه به افراد که به محل شما مراجعه می کنند اعتماد دارید، می تواند دکوراتیو هم باشد یعنی به زیبایی دیزاین محل کمک کند.

لازم به ذکر است که برای مشاهده گاوصندوق مخفی سدید به لینک زیر و گاوصندوق مخفی توکار به این لینک مراجعه کنید.

 

  • نصب گاوصندوق با پیچ به زمین یا دیوار

بهتر است محل نصب گاوصندوق بررسی شود تا بستر مناسبی هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ ایمنی باشد. بهترین بستر محل نصب می تواند بتن یا سطح فلزی نصب شده روی زمین باشد و از طرفی تا جای ممکن رطوبت از زیر قابل نفوذ به گاوصندوق نباشد.

مورد دیگه ای که در امنیت بستر نصب باید درنظر گرفت این است که تا جای ممکن صندوق در کنار یک یا حتی احاطه شده با چند دیوار باشد که حرکت دادن گاوصندوق را برای لق کردن رول بولت ها، چند برابر کند.

تعمیر گاوصندوق توسط خدمات پشتیبانی
سبد خرید